Kysyttävää? Soita meille!
+358 (0) 20 155 8555

Viisi merkkiä siitä, että sinun tulee vaihtaa käyttötukijärjestelmäsi

Viisi merkkiä siitä, että sinun tulee vaihtaa käyttötukijärjestelmäsi 

Käyttötukijärjestelmä on avainasemassa  palvelun käyttäjän ja IT-organisaation välillä. On tärkeää, että sinun käyttötukijärjestelmäsi on muotoiltu niin, että se täyttää organisaatiosi tarpeet ja vaatimukset. Mistä voit olla varma, että sinun käyttötukijärjestelmäsi tulee vaihtaa uuteen? Freshwork on koonnut yhteen listan, joka auttaa sinua huomioimaan varoitussignaalit, jotka vahvistavat sen, että sinun tulee vaihtaa käyttötukijärjestelmäsi uuteen.

1. Maksat enemmän kuin mistä olet tietoinen

Sinun tulee maksaa palveluista käytön mukaisesti. Aivan liian usein palveluiden ohessa ilmenee lisämaksuja, jotka eivät ole ollenkaan kohtuullisia siihen nähden, miten paljon palveluita oikeasti käytät. Oletko pannut merkille, että lisämaksuja ilmenee sopimuksen solmimispäivästä alkaen? Silloin maksat todennäköisesti enemmän kuin, mitä sinun tulisi maksaa.

2. Liian pitkä ohjelmiston mukautumisaika  

Freshwork alleviivaa, että vanhemmat IT-järjestelmät usein ovat aivan liian monimutkaisia voidakseen mukautua siihen, miten nopeasti nykyään toteutetaan muutoksiaIlman sisäisiä konsultteja tai ohjelmistokehittäjiä voi olla erittäin vaikeaa hallita uuden ohjelman toteutusta ja asennusta sekä meneillään olevia muutoksia siinä tahdissa kuin se vaatii. Tuntuuko jokainen päivitys aivan liian suurelta prosessilta, joka vaatii kuukausien työstämistä? Tämä on merkki siitä, että käyttötukijärjestelmäsi on aivan liian monimutkainen suhteessa siihen, mitä organisaatiosi oikeasti tarvitsee.

3. Liian monimutkainen

Sinun täytyy tarkistaa mikäli järjestelmäsi pitää sisällään toimintoja, joita et koskaan käytä. Sinun ei tulisi maksaa toiminnoista, joista yhtiösi ei tule lainkaan hyötymään. Ei ole ainoastaan kyse kustannuksista, vaan työnteosta tulee tiimillesi entistä vaikeampaa, kun heidän kykynsä tarjota tukea käyttäjille on rajallinen. 

4. Jostain yksinkertaisesta tulee hankalaa 

On riski, että työntekijäsi ajattelevat käyttötukijärjestelmäsi ja tarjotun tuen olevan liian hankalaa käyttää. Alta löydät kolme tavallisinta syytä:

  • Sinun käyttötukipalvelujärjestelmä on saatavissa, mutta ei tavoitettavissa: IT-portaalisi ei yllä mobiililaitteillesi. Portaalia on tämän vuoksi erittäin vaikeaa löytää, mikä pitkällä tähtäimellä luo esteitä peruskäyttäjän ja IT-henkilöstön välille, joka muodostaa rajoitetun käyttötukijärjestelmän 
  • Tarvitsette ulkopuolisen konsultin, joka panee toimeen uusia muutoksia, sillä  organisaatiosi voi olla vaikeaa käsitellä uusia muutoksia työn ohessa. 
  • Sinun käyttötukijärjestelmäsi on suunniteltu käyttäjäkeskeisestä näkökulmasta. Mikäli käytössäsi on monimutkainen käyttöliitäntä yhdistettynä sitäkin monimutkaisempiin toimintoihin sekä Call To Action –järjestelmään, tulee tiimisi tekemään tunteja raskasta työtä voidakseen käyttää järjestelmääsi päivittäin 

 

5. IT on erittäin tärkeä osa yritystoimintaasi  

  • On erittäin tärkeää, että IT-puoli nähdään tärkeänä osana yrityksesi toimintaa voidaksesi pysyä mukana ja luoda oikeaa liikearvoa. Sinulla täytyy olla oma käyttötukijärjestelmä, joka on rakennettu sinun organisaatiosi tarpeiden mukaan ja joka tarvittaessa tukee tehokasta muutosten läpikäyntiä. 

Tiedotteet

Lehdistötiedote (toimittajille ja muille kanaville)

Lehdistötiedote (toimittajille ja muille kanaville)

22-08-2022
Lue lisää
Lehdistötiedote (toimittajille ja muille kanaville)

Lehdistötiedote (toimittajille ja muille kanaville)

22-08-2022
Lue lisää
7 teknistä menestystekijää onnistuneeseen pilvipalveluinvestointiin 

7 teknistä menestystekijää onnistuneeseen pilvipalveluinvestointiin 

23-01-2023
Lue lisää
7 teknistä menestystekijää onnistuneeseen pilvipalveluinvestointiin 

7 teknistä menestystekijää onnistuneeseen pilvipalveluinvestointiin 

23-01-2023
Lue lisää
Neljäs teollinen vallankumous tulee kaataamaan yrityksesi  

Neljäs teollinen vallankumous tulee kaataamaan yrityksesi  

23-01-2023
Lue lisää
Neljäs teollinen vallankumous tulee kaataamaan yrityksesi  

Neljäs teollinen vallankumous tulee kaataamaan yrityksesi  

23-01-2023
Lue lisää
Digitaaliset uudistukset eivät ainoastaan riitä. Näin voitat 2020-luvun yritysmaailmassa.

Digitaaliset uudistukset eivät ainoastaan riitä. Näin voitat 2020-luvun yritysmaailmassa.

23-01-2023
Lue lisää
Digitaaliset uudistukset eivät ainoastaan riitä. Näin voitat 2020-luvun yritysmaailmassa.

Digitaaliset uudistukset eivät ainoastaan riitä. Näin voitat 2020-luvun yritysmaailmassa.

23-01-2023
Lue lisää
Valmistaudu ai- järjstelmää varten, rakenna toimiva strategia 

Valmistaudu ai- järjstelmää varten, rakenna toimiva strategia 

23-01-2023
Lue lisää
Valmistaudu ai- järjstelmää varten, rakenna toimiva strategia 

Valmistaudu ai- järjstelmää varten, rakenna toimiva strategia 

23-01-2023
Lue lisää
Muistilista: Pääse alkuun AI-järjestelmän käytössä 

Muistilista: Pääse alkuun AI-järjestelmän käytössä 

23-01-2023
Lue lisää
Muistilista: Pääse alkuun AI-järjestelmän käytössä 

Muistilista: Pääse alkuun AI-järjestelmän käytössä 

23-01-2023
Lue lisää
Euvic is continuing its expansion in Finland 

Euvic is continuing its expansion in Finland 

18-08-2023
Lue lisää
Euvic is continuing its expansion in Finland 

Euvic is continuing its expansion in Finland 

18-08-2023
Lue lisää
Euvic chooses Radar as strategic partner

Euvic chooses Radar as strategic partner

21-09-2023
Lue lisää
Euvic chooses Radar as strategic partner

Euvic chooses Radar as strategic partner

21-09-2023
Lue lisää