Kysyttävää? Soita meille!
+358 (0) 20 155 8555

Vähittäiskauppa

Kaikki ovat joutuneet kohtaamaan vähittäiskaupan viime vuosien suuret haasteet. Ostokset tehdään yhä useammin digitaalisesti. Kauppakeskukset tyhjenevät joka puolella, esimerkiksi Yhdysvalloissa joka päivä lopettaa yli 25 kauppakeskusta. Samaan aikaan sähköinen kaupankäynti kasvaa lähes 15 % joka vuosi. Yrityksillä, ovat ne sitten vähittäiskauppiaita, brändejä tai tukkukauppiaita, on oltava digitaalinen myyntikanava. Euvic auttaa yrityksiä näissä haasteissa tarjoamalla:

Kustannustehokas toimitus

Kokemuksemme ja kumppanuussuhteemme alan asiantuntijoiden, kuten Omniarchin, kanssa tuovat kyvyn priorisoida, jotta saat enemmän vastinetta rahoillesi. Puolassa toimivien kehittäjiemme avulla voit skaalata tiimiäsi kustannustehokkaasti tarpeen mukaan, olipa kyseessä sitten Black Friday tai kuuma uusi kesäkampanja.

Digitaaliset ratkaisut jotka toimivat

Euvic kattaa koko prosessin ja varmistaa, että saat yrityksellesi sopivan kokonaisratkaisun. Vaatimusten määrittelystä liikenteen ja tulosten optimointijärjestelmien apuun.

Joustava ja nopea palvelu

Tarkasti suunniteltujen prosessien ja upeiden ihmisten avulla voimme olla sekä nopeita että joustavia, mikä on nyt tärkeämpää kuin koskaan. Vältä pitkiä toteutettavuustutkimuksia ja monimutkaisia projekteja. Aloita digitaalinen myyntisi heti.

Haasteet vähittäiskaupassa:

Verkkokauppaan organisaatio

Yksi sähköisen kaupankäynnin suurista haasteista on sen organisaation suunnittelu. IT:n ja muun liiketoiminnan saaminen samalle sivulle ei ole aina helppoa, mutta se on välttämätöntä. Keskeistä on siilojen purkaminen. Teknologiaa ymmärtävä tuoteomistaja näkee IT:n yhteistyön vahvistamisen merkityksen myynnissä ja markkinoinnissa. Tiedämme kuinka olla hyvä ostaja, kuka on vastuussa mistä ja miten IT ja liiketoiminta toimivat yhdessä helpoimmin.

Onko hygieniatekijäsi hallinnassa?

Hygieniatekijöiden seuraaminen on välttämätöntä. Tiedätkö, mitä asiakkaasi etsivät ja miten he haluavat ostaa tuotteen? On oltava useita toimitus- ja maksutapoja ja tapoja, joilla asiakas voi palauttaa tuotteen. Tarvitaan alusta, jota asiakkaan on helppo ymmärtää. Tarvitaan helppo pääsy kassalle tai fyysiseen kauppaan. Saatat menettää asiakkaan, jos tämä kaikki ei toimi.

Kuinka työskennellä datalla?

Asiakkaiden käyttäytymisen ymmärtäminen on erittäin kriittinen tekijä, kun pyritään suureen asiakastyytyväisyyteen. Ymmärryksen avulla voit mukauttaa kauppaasi oikealla tavalla ja GDPR:n mukaisesti. Asiakkaita ja heidän ostokäyttäytymistään koskevien tietojen kerääminen ja analysointi on ratkaisevan tärkeää, jotta voidaan vastata heidän tarpeisiinsa ja ​​luoda menestyvä kauppa. Tässä on hyvän CRM-järjestelmän merkitys. Lisäksi tiedot auttavat ennustamaan, mitä tuotteita tai materiaaleja on ostettava. Ne myös antavat sinulle käsityksen uusista markkinoista.

Miten saada verkkokauppa kannattavaksi?

Kannattavan verkkokaupan luomiseen ei ole patenttiratkaisua. Se on yhdistelmä monista elementeistä ja siitä, saako nämä elementit toimimaan tehokkaasti yhdessä. Kun olet käsitellyt hygieniatekijäsi ja aloittanut tietojen analysoimisen, voit aloittaa prosessien virtaviivaistamisen ja liiketoiminnan kehittämisen. Selvitä, mitkä alueet tai maat myyvät eniten. Lisää tai vähennä markkinointia ja myyntiä. Käytä tietoja ennustaaksesi seuraavan kauden kuumimmat tuotteet ja varmista, että niitä on varastossa ja lisää näiden tuotteiden marginaaleja. Fyysinen vähittäiskauppa on edelleen ajankohtaista, joten digitaalinen vuorovaikutus myymälöiden kanssa lisää kannattavuutta ja tuottaa hyödyllistä dataa.

Euvic näkemys

Valitsemalla Euvicin kumppaniksesi luomaan suunnitelman etenemiselle tarjoaa käyttöösi kokemusta eri puolilta Eurooppaa. Laajan järjestelmäkehittäjien joukkomme avulla voimme rakentaa kaiken, mitä saatat tarvita. Asiakastyytyväisyys on meille tärkeää. Siksi tarjoamme tyytyväisen asiakkaan takuun. Se tarkoittaa, että saat rahasi takaisin, jos määritetty toimitus ei täytä lupaustamme. Pyrimme pitkiin asiakassuhteiseen, jossa voit luottaa laadukkaaseen lopputulokseen.

Projektejamme vähittäiskauppa-alalla

IKEA on maailmanlaajuinen kodinsisustusbrändi, joka tarjoaa ihmisille ympäri maailmaa edullisia tuotteita, joissa on hyvä muotoilu ja mukavuus.

IKEA on maailmanlaajuinen kodinsisustusbrändi, joka tarjoaa ihmisille ympäri maailmaa edullisia tuotteita, joissa on hyvä muotoilu ja mukavuus.

Rakennus Suunnittelu ja sisustus
Lue lisää
IKEA on maailmanlaajuinen kodinsisustusbrändi, joka tarjoaa ihmisille ympäri maailmaa edullisia tuotteita, joissa on hyvä muotoilu ja mukavuus.

IKEA

IKEA on maailmanlaajuinen kodinsisustusbrändi, joka tarjoaa ihmisille ympäri maailmaa edullisia tuotteita, joissa on hyvä muotoilu ja mukavuus.

Rakennus Suunnittelu ja sisustus
Lue lisää
Liiketoiminta alkoi Dubaista ja kasvaa nyt nopeasti kansainvälisesti

Liiketoiminta alkoi Dubaista ja kasvaa nyt nopeasti kansainvälisesti

Kiinteistönhallinta
Lue lisää
Liiketoiminta alkoi Dubaista ja kasvaa nyt nopeasti kansainvälisesti

Frank Porter

Liiketoiminta alkoi Dubaista ja kasvaa nyt nopeasti kansainvälisesti

Kiinteistönhallinta
Lue lisää
Pääsy arkena tarvittaviin tuotteisiin Tukholman saariston haasteellisimmissa osissa ei ole koskaan ollut näin helppoa.

Pääsy arkena tarvittaviin tuotteisiin Tukholman saariston haasteellisimmissa osissa ei ole koskaan ollut näin helppoa.

Kuljetus ja Matkailu
Lue lisää
Pääsy arkena tarvittaviin tuotteisiin Tukholman saariston haasteellisimmissa osissa ei ole koskaan ollut näin helppoa.

Skärgårda

Pääsy arkena tarvittaviin tuotteisiin Tukholman saariston haasteellisimmissa osissa ei ole koskaan ollut näin helppoa.

Kuljetus ja Matkailu
Lue lisää
Multisite-alusta talviurheilusta ja liike-elämästä kiinnostuneille

Multisite-alusta talviurheilusta ja liike-elämästä kiinnostuneille

Talviurheilu Urheilu
Lue lisää
Multisite-alusta talviurheilusta ja liike-elämästä kiinnostuneille

Wsportsmedia

Multisite-alusta talviurheilusta ja liike-elämästä kiinnostuneille

Talviurheilu Urheilu
Lue lisää