Kaikki ovat joutuneet kohtaamaan vähittäiskaupan viime vuosien suuret haasteet. Ostokset tehdään yhä useammin digitaalisesti. Kauppakeskukset tyhjenevät joka puolella, esimerkiksi Yhdysvalloissa joka päivä lopettaa yli 25 kauppakeskusta. Samaan aikaan sähköinen kaupankäynti kasvaa lähes 15 % joka vuosi. Yrityksillä, ovat ne sitten vähittäiskauppiaita, brändejä tai tukkukauppiaita, on oltava digitaalinen myyntikanava. Euvic auttaa yrityksiä näissä haasteissa tarjoamalla:
Kustannustehokas toimitus
Kokemuksemme ja kumppanuussuhteemme alan asiantuntijoiden, kuten Omniarchin, kanssa tuovat kyvyn priorisoida, jotta saat enemmän vastinetta rahoillesi. Puolassa toimivien kehittäjiemme avulla voit skaalata tiimiäsi kustannustehokkaasti tarpeen mukaan, olipa kyseessä sitten Black Friday tai kuuma uusi kesäkampanja.
Digitaaliset ratkaisut jotka toimivat
Euvic kattaa koko prosessin ja varmistaa, että saat yrityksellesi sopivan kokonaisratkaisun. Vaatimusten määrittelystä liikenteen ja tulosten optimointijärjestelmien apuun.
Joustava ja nopea palvelu
Tarkasti suunniteltujen prosessien ja upeiden ihmisten avulla voimme olla sekä nopeita että joustavia, mikä on nyt tärkeämpää kuin koskaan. Vältä pitkiä toteutettavuustutkimuksia ja monimutkaisia projekteja. Aloita digitaalinen myyntisi heti.
Yksi sähköisen kaupankäynnin suurista haasteista on sen organisaation suunnittelu. IT:n ja muun liiketoiminnan saaminen samalle sivulle ei ole aina helppoa, mutta se on välttämätöntä. Keskeistä on siilojen purkaminen. Teknologiaa ymmärtävä tuoteomistaja näkee IT:n yhteistyön vahvistamisen merkityksen myynnissä ja markkinoinnissa. Tiedämme kuinka olla hyvä ostaja, kuka on vastuussa mistä ja miten IT ja liiketoiminta toimivat yhdessä helpoimmin.
Onko hygieniatekijäsi hallinnassa?
Hygieniatekijöiden seuraaminen on välttämätöntä. Tiedätkö, mitä asiakkaasi etsivät ja miten he haluavat ostaa tuotteen? On oltava useita toimitus- ja maksutapoja ja tapoja, joilla asiakas voi palauttaa tuotteen. Tarvitaan alusta, jota asiakkaan on helppo ymmärtää. Tarvitaan helppo pääsy kassalle tai fyysiseen kauppaan. Saatat menettää asiakkaan, jos tämä kaikki ei toimi.
Kuinka työskennellä datalla?
Asiakkaiden käyttäytymisen ymmärtäminen on erittäin kriittinen tekijä, kun pyritään suureen asiakastyytyväisyyteen. Ymmärryksen avulla voit mukauttaa kauppaasi oikealla tavalla ja GDPR:n mukaisesti. Asiakkaita ja heidän ostokäyttäytymistään koskevien tietojen kerääminen ja analysointi on ratkaisevan tärkeää, jotta voidaan vastata heidän tarpeisiinsa ja luoda menestyvä kauppa. Tässä on hyvän CRM-järjestelmän merkitys. Lisäksi tiedot auttavat ennustamaan, mitä tuotteita tai materiaaleja on ostettava. Ne myös antavat sinulle käsityksen uusista markkinoista.
Miten saada verkkokauppa kannattavaksi?
Kannattavan verkkokaupan luomiseen ei ole patenttiratkaisua. Se on yhdistelmä monista elementeistä ja siitä, saako nämä elementit toimimaan tehokkaasti yhdessä. Kun olet käsitellyt hygieniatekijäsi ja aloittanut tietojen analysoimisen, voit aloittaa prosessien virtaviivaistamisen ja liiketoiminnan kehittämisen. Selvitä, mitkä alueet tai maat myyvät eniten. Lisää tai vähennä markkinointia ja myyntiä. Käytä tietoja ennustaaksesi seuraavan kauden kuumimmat tuotteet ja varmista, että niitä on varastossa ja lisää näiden tuotteiden marginaaleja. Fyysinen vähittäiskauppa on edelleen ajankohtaista, joten digitaalinen vuorovaikutus myymälöiden kanssa lisää kannattavuutta ja tuottaa hyödyllistä dataa.
Euvic näkemys
Valitsemalla Euvicin kumppaniksesi luomaan suunnitelman etenemiselle tarjoaa käyttöösi kokemusta eri puolilta Eurooppaa. Laajan järjestelmäkehittäjien joukkomme avulla voimme rakentaa kaiken, mitä saatat tarvita. Asiakastyytyväisyys on meille tärkeää. Siksi tarjoamme tyytyväisen asiakkaan takuun. Se tarkoittaa, että saat rahasi takaisin, jos määritetty toimitus ei täytä lupaustamme. Pyrimme pitkiin asiakassuhteiseen, jossa voit luottaa laadukkaaseen lopputulokseen.
Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä parantaakseen käyttökokemustasi, kun selaat sivustoa. Näistä tarpeellisiksi luokitellut evästeet tallennetaan selaimeesi, koska ne ovat välttämättömiä verkkosivuston perustoimintojen toiminnalle. Käytämme myös kolmannen osapuolen evästeitä, jotka auttavat meitä analysoimaan ja ymmärtämään, miten käytät tätä verkkosivustoa. Nämä evästeet tallennetaan selaimeesi vain suostumuksellasi. Sinulla on myös mahdollisuus kieltäytyä näistä evästeistä. Mutta joidenkin evästeiden käytöstä poistaminen voi vaikuttaa selauskokemukseesi.
Toiminnalliset evästeet auttavat suorittamaan tiettyjä toimintoja, kuten verkkosivuston sisällön jakamista sosiaalisen median alustoilla, keräämään palautetta ja muita kolmansien osapuolien ominaisuuksia.
Suorituskykyevästeitä käytetään ymmärtämään ja analysoimaan verkkosivuston keskeisiä suorituskykyindeksejä, mikä auttaa tarjoamaan kävijöille paremman käyttökokemuksen.
Analyyttisiä evästeitä käytetään ymmärtämään, kuinka kävijät ovat vuorovaikutuksessa verkkosivuston kanssa. Nämä evästeet auttavat tarjoamaan tietoa kävijämäärästä, poistumisprosentista, liikenteen lähteestä jne.
Mainosevästeitä käytetään tarjoamaan vierailijoille asiaankuuluvia mainoksia ja markkinointikampanjoita. Nämä evästeet seuraavat kävijöitä eri verkkosivustoilla ja keräävät tietoja räätälöityjen mainosten näyttämiseksi.
Välttämättömät evästeet ovat ehdottoman välttämättömiä verkkosivuston moitteettoman toiminnan kannalta. Nämä evästeet varmistavat verkkosivuston perustoiminnot ja suojausominaisuudet anonyymisti.